HomeVanuit de fractiePolitieke avond met Riekelt Pasterkamp

Politieke avond met Riekelt Pasterkamp

Publicatiedatum: 24 okt. 2020

Op 30 oktober organiseert de SGP-Jongeren Vijfheerenlanden een politieke avond over de Amerikaanse verkiezingen, met als thema ‘Four more Years – vloek of zegen?’. Riekelt Pasterkamp, Amerikadeskundige, zal als spreker ons meenemen in de campagne tot nu toe en wat de kansen/bedreigingen voor Joe Biden en Donald Trump zijn om in het Witte Huis te komen of te blijven.

Het belooft een interessante avond te worden, waarbij er tijdens het tweede gedeelte van de avond ook interactie is met u/jou thuis.

Dus zorg dat u/jij vrijdag 30 om 19:30 klaar zit om deze online-evenement mee te maken, die te volgen is op het YouTube-kanaal van SGP-Jongeren Vijfheerenlanden.( https://www.youtube.com/channel/UC44TuZKm2bndC4_bCfhJlpw?view_as=subscriber) Als u/jij vooraf al een vraag hebt, dan kan je die nu al stellen via deze link: https://ap.lc/jdfyc. Door je vraag vooraf te stellen, weet je zeker dat die vrijdag wordt beantwoord.

Tot vrijdag!