HomeJongeren

Jongeren

Op 16 oktober wordt de jongerenafdeling SGP Vijfheerenlanden opgericht. De jongerenafdeling wordt geleid door Kees Vermaat, hij is nu raadslid in Zederik en ook verkiesbaar voor de nieuwe raad van gemeente Vijfheerenlanden. "Met de oprichting van de jongerenafdeling willen we jongeren een stem geven binnen de nieuwe gemeente en zeker ook binnen de partij", licht hij toe. Omdat de afdeling onder de vlag van de landelijke SGP-jongeren valt, heeft de afdeling direct al ruim honderd leden. SGP-jongeren Vijfheerenlanden wil jongeren warm krijgen en houden voor de politiek.

Bekijk hier de campagnefilm van de jongeren

SGP-Jongeren Vijfheerenlanden wil jongeren warm krijgen en houden voor de politiek, want juist de politiek bepaalt hoe de leefomgeving van toekomst eruit ziet. De mening én stem van jongeren is daarom belangrijk. Kees Vermaat: ‘Daarnaast willen we ons inzetten voor de samenleving door het ontplooien van maatschappelijk activiteiten.’

De eerste activiteit is het organiseren van gratis busvervoer voor de Mars voor het Leven op zaterdag 8 december in Den Haag. Meer informatie is te vinden op onderstaande website.

SGP-jongeren Vijfheerenlanden vindt het belangrijk dat iedereen en zeker de jongeren uit de nieuwe gemeente gaan stemmen. Om dit kracht bij te zetten is er een filmpje gemaakt, die jongeren oproept om op woensdag 21 november te gaan stemmen. Deze wordt 16 oktober hier toegevoegd.

Bestuur (van links naar rechts):

- Cristine Boet (PR- manager)
- John Hogendoor (Activiteitenmanager)
- Kees Vermaat (Voorzitter)
- Sake Hoornstra (Secretaris)
- Jens Baars (Penningmeester)